14 лютого 2023 року відбулася регіональна науково-практична конференція молодих учених «Актуальні проблеми освітньої галузі України»

14 лютого 2023 року відбулася регіональна науково-практична конференція молодих учених «Актуальні проблеми освітньої галузі України» на платформі Zoom, співорганізаторами якої виступили КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» і Херсонський національний технічний університет. На пленарному засіданні конференції виступали як досвідчені науковці, так і молоді дослідники. Можна констатувати, що захід вийшов за межі регіонального, адже участь у ньому взяли представники з 14 областей України, які представляли 21 заклад вищої освіти України, 11 закладів загальної середньої освіти, 4 заклади дошкільної освіти та 4 заклади професійно-технічної освіти. Під час роботи регіональної науково-практичної конференції молодих учених «Актуальні проблеми освітньої галузі України» було обговорено актуальні питання розвитку освіти та управління. Доповідачі представили результати наукового пошуку та поділилися прогресивним професійним досвідом. Учасників конференції привітала Ірина Ярославівна Жорова – доктор педагогічних наук, професор, в. о. ректора, перший проректор, професор кафедри педагогіки й менеджменту освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти». Ірина Ярославівна акцентувала увагу присутніх на тому, що початок воєнної агресії росії проти України став випробуванням для нашої держави і кожного громадянина. Національна система освіти постала перед суттєвими викликами, основними з яких є: постійна загроза життю і здоров’ю учасників освітнього процесу; масштабне руйнування освітньої інфраструктури; вимушене переміщення учасників освітнього процесу; загострення проблеми забезпечення доступу до освіти; порушення безперервності освітнього процесу; втрата управлінського освітнього контролю на територіях, що потрапили під тимчасову окупацію або перебувають у зоні активних воєнних дій. Відповідно до нових викликів та можливостей КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» було визначено стратегічні напрями розвитку на 2023-2025 роки. До учасників конференції з вітальним словом звернувся Іван Петрович Лопушинський – доктор наук з державного управління, професор, завідувач кафедри державного управління і місцевого самоврядування Херсонського національного технічного університету. Він зазначив, що інноваційні зміни, характерні для сьогодення вітчизняної освіти, демократичні засади в управлінні закладами вищої освіти України вимагають нових законодавчих ініціатив. І такі спільні заходи будуть сприяти розвитку сучасної освіти. У пленарній частині з науковими доповідями виступили: Ірина Ярославівна Жорова – доктор педагогічних наук, професор, в.о. ректора, перший проректор КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» (Післядипломна педагогічна освіта Херсонщини в умовах воєнного стану: нові виклики та можливості); Василь Васильович Кузьменко – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки й менеджменту освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» (Стратегічні напрями розвитку освітньої галузі України в умовах суспільних трансформацій); Іван Петрович Лопушинський – доктор наук з державного управління, професор, завідувач кафедри державного управління і місцевого самоврядування Херсонського національного технічного університету (Забезпечення демократичних засад в управлінні закладами вищої освіти України: нові законодавчі ініціативи); Микола Олександрович Дурман – доктор наук з державного управління, професор, професор кафедри державного управління і місцевого самоврядування Херсонського національного технічного університету (Мережевий інформаційно-консультативний простір як основа управління сферою освіти); Роман Михайлович Горбатюк – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри машинознавства і транспорту Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (Педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців професійної освіти); Ольга Борисівна Мехед – доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри біології Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка (Розвиток потенціалу вчителя біології та основ здоров’я в системі інклюзивної освіти); Дар’я Миколаївна Супрун – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри спеціальної психології та медицини Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (Професійне самоздійснення як засіб досягнення конкурентоспроможності національної інклюзивної освіти); Михайло Васильович Гончар – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки й менеджменту освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» (Директори училищ губерній у системі освітнього нагляду початку ХІХ століття); Анастасія Миколаївна Кравченко – аспірант кафедри педагогіки й менеджменту освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»; старший викладач кафедри теорії й методики природничо-математичної освіти та ІТ Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (Нариси історії українізації шкіл на початку ХХ століття); Олена Іванівна Задорожня – аспірант кафедри педагогіки й менеджменту освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» (Використання інформаційно-комунікаційних технологій у закладах морської освіти в умовах воєнного стану); Крістіна Азерівна Головченко – магістрант кафедри педагогіки й менеджменту освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», директор Херсонської гімназії № 16 з вивченням мов національних меншин Херсонської міської ради (Упровадження здоров'язбережувальних технологій в освітній процес в умовах воєнного стану при дистанційному навчанні). Під час регіональної науково-практичної конференції молодих учених «Актуальні проблеми освітньої галузі України» було обговорено та внесено цікаві пропозиції щодо виступів, доповідачі представили результати наукового пошуку та поділилися прогресивним професійним досвідом. За результатами обговорення було визначено перспективні напрями розвитку післядипломної освіти Херсонщини, реалізації кадрової політики в освітньому середовищі, створення мережевого середовища для зручної комунікації в умовах дистанційної роботи та навчання, пошуку в освітньому менеджменті ефективних шляхів оцінювання якості освіти, упровадження здоров’язбережувальних технологій у дистанційний освітній процес, імплементації позитивного ретроспективного досвіду в умовах сьогодення.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

17-18 квітня 2018 року, з метою встановлення глибини професійних знань, наукового і культурного кругозору здобувачів наукового ступеня кандидата наук, підготовленості їх до самостійної науково-дослідної діяльності, в Комунальному вищому навчальному закладі «Херсонська академія неперервної освіти» проводився кандидатський іспит зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.

Актуальні проблеми освітньої галузі України»: матеріали Регіональної науково-практичної конференції молодих учених (14 лютого 2023 року, м. Херсон)

Інформація про ефективність та перспективи розвитку міжнародних зв’язків кафедри педагогіки й менеджменту освіти з науковими установами, освітніми закладами, громадськими організаціями за 2020-2022 р.р.